ZOOs nye tiltag på digital undervisning og arrangementsplatform vil bringe naturbevarelse ud i hele landet på en helt ny måde.
”Covid-19
har lært os alle sammen værdien i at være omstillingsparate og digitalt manøvredygtige.
Med den generøse bevilling får vi nu mulighed for at bygge videre på de erfaringer,
og resultatet bliver, at vi kan tilbyde mere digital undervisning og flere arrangementer,
der rykker online. Det glæder jeg mig meget over, for i dag er det ikke nok at tilbyde
unikt content – det skal også ud og leve og skabe fascination,” siger
administrerende direktør Jørgen Nielsen fra Københavns ZOO.
Læs mere om Zoologisk Have Kbh og Omstillingspuljen
Zoologisk Have København er en af de 230 virksomheder,
som har fået midler fra Omstillingspuljen til at tilpasse forretningen og udvikle
digitale løsninger, så virksomheden er bedre rustet til den nye virkelighed under
og efter Covid-19 krisen.
Du kan læse meget mere om Omstillingspuljen og dine muligheder for at ansøge her.