Ring til mig, når du:
Skal i gang med bæredygtighed, grøn omstilling – måske med digitalisering som driver
Søger sparring om bæredygtige værdikæder, certificering, rapportering, ESG og FN verdensmål
Søger sparring om jeres forretningsstrategi, international skalering og nye forretningsmodeller
Digitalisering af forretningsgange, administration, produktion, salg og markedsføring
Har brug for ledelses- og bestyrelsessparring om at sætte det rigtige hold
Ekspertise
Jeanettes styrke er, at hun som tidligere iværksætter og leder i store internationale virksomheder selv har stået med alle de udfordringer, som ledere og vækstvirksomheder står med hver dag. Jeanette ved, hvor vigtigt det er at kunne holde fokus på både top- og bundlinjen og er passioneret om bæredygtighed og at forløse det fulde potentiale i både virksomheder, mennesker og brands. Jeanette har bygget flere virksomheder og store forretningsområder op i C20 virksomheder. Hun har lavet to exits som leder og som bestyrelsesforkvinde.
I mere end 10 år har Jeanette arbejdet med innovation og bæredygtighed som professionel disciplin, hvor fokus har været på gentænkning af eksisterende forretningsdisciplin, udviklet nye forretningsmodeller og skabt ny vækst. Omdrejningspunktet har været innovative bæredygtige, digitale og internationale forretningsmodeller. Jeanette har rådgivet +1300 virksomheder i deres digitale go-to-market strategi. Jeanette har solid erfaring med bestyrelsesarbejde i impact-drevne virksomheder, hvor bæredygtighed har stået højt på agendaen.
Baggrund
Jeanette er uddannet cand.merc og har en executive bestyrelsesuddannelse fra CBS. Uddannet B Corp Leader og har en Mini MBA i bæredygtighed. I mere end 5 år var hun direktør for venture-ejet start-up, som blev solgt for et trecifret millionbeløb. I 2022 stod hun som bestyrelsesforkvinde i spidsen for salget af Frankly Juice. Jeanette har været involveret i flere kapitalrejsninger for start-ups bla. som bestyrelsesforkvinde i Nimbus Mortorcycle . Tidligere har hun drevet flere nye forretningsområder globalt for bla Carlsberg, og har en baggrund fra en række E-commerce og abonnement-baseret virksomheder nemlig.com, puori.com, Altapay og Accenture.
Hun har været udstationeret i Asien, boet i USA, Frankrig og Schweiz og har erfaring med International FMCG, Retail, e-handel, health-tech, fin-tech og IT.
Jeanette er aktiv og i bestyrelsen i en række start- og scale-ups, hvor fokus er nye innovative teknologiske løsninger og bæredygtige forretningsmodeller med en stærk impact agenda.
Ydelser
Bæredygtighed og cirkulær økonomi
Innovation og forretningsudvikling
Internationalisering
Digitalisering af kunderejser og forretningsprocesser (salg on- og offline)
Branding (specielt inden for livsstil, bæredygtighed og kvalitet)