Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Artikel

10. januar: Informationsskærme og apps skaber sammenhæng i hverdagen

I Ingeniøren fortæller Evryone Group om deres løsning IBG – og om den sparring de har fået af Erhvervshuset om salg til det offentlige og eksport til nye markeder.

Udbydes af:

Indhold er hentet

Det er sjældent ligetil at sælge til det offentlige, men Evryone Group har knækket koden med sin velfærdsløsning, IBG - Interaktiv Borgerguide. IBG er en digital platform, der består af en touchskærm og en app med en række moduler og funktioner til kommunikation og planlægning i hverdagen for både borgere, pårørende og kommunale medarbejdere på bo- og dagtilbud.

 I artiklen fortællerJesper Seedorf Karlberg, stifter og CEO i Evryone Group, om løsningen og den sparring, han har fået af Erhvervshuset om mulighederne for at bryde igennem i udlandet – og hvordan man får fodfæste på det offentlige marked.

Artiklen blev bragt i Ingeniøren 10. januar 2025.

Indhold er hentet

Vil du vide mere?

Læs vores case om IBG her

Og savner du også sparring om det at sælge til det offentlige, kan du læse mere om dine muligheder her

Indhold er hentet

Kom Indenfor - din guide til det kommunale marked
Få adgang til det kommunale marked med vores praktiske guide for små og mellemstore virksomheder. Vi deler erfaringer og giver konkrete tips til at navigere i kommunernes beslutningsprocesser. Lær at kommunikere med beslutningstagere og forstå deres faglige og politiske landskab gennem vores fiktive case Sundkøbing Kommune. Download den herÅbner link i ny fane

Få sparring med Christian om salg til det offentlige:

Støttet af:

Indhold er hentet

Non-interactive preview

Complete this setup to unlock your widget