Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Betalingsbetingelser

Her finder du information om vores betalingsbetingelser, så du altid er opdateret på vilkår for betaling og fakturering.

Indhold er hentet

Vi bruger elektronisk fakturahåndtering.

For at sikre rettidig betaling af jeres faktura, bedes leverandører fremsende fakturaer på én af følgende måder:

• Elektronisk faktura (OIOubl): EAN nr. 5790 0024 93706
• PDF-formateret faktura vedhæftet email til faktura@ehhs.dkÅbner link i ny fane .
Vi henstiller til så vidt muligt at afsende fakturaer i elektronisk form fra eget system eller fra en fakturaportal som sproom.dk eller truelink.dk. Til orientering kan virk.dk ikke benyttes til formålet.

Fakturaen skal som minimum indeholde:

• Afdelingsnavn, projektnavn eller anden tilkendegivelse af funktionsområde
• Navn på vores kontaktperson
• Beskrivelse af udført arbejde, herunder opgørelse af antal timer brugt hvis dette er relevant.
Bemærk, at tekstbeskeder i emails til faktura@ehhs.dk ikke læses. PDF-formatet aflæses automatisk i mailboksen uden manuel behandling af e-mailens indhold.

Vi accepterer kun betalingsbetingelser på minimum 30 dage netto med mindre andet er aftalt særskilt.

Hvis der er spørgsmål til ovenstående, er I meget velkomne til at kontakte økonomiafdelingen på email oko@ehhs.dkÅbner link i ny fane eller telefon 3010 8080.

Vores oplysninger

Cvr: 40084711

P-nummer: 1024206765

Non-interactive preview

Complete this setup to unlock your widget