Ring til mig når:
- Du ønsker at udvikle en bæredygtig forretningsstrategi, der skaber konkurrencefordele.
- Du søger ledelsespsarring eller vil udfordres på din strategi, international skalering eller nye forretningsmodeller.
- Du vil styrke jeres bæedygtige værdikæder - f.eks. gennem certificeringer, risikovurderinger, ESG-rapportering eller arbejde med FN's verdensmål.
- Du vil integrere AI og digitalisering som en del af din forretningsudvikling.
- Du ønsker at optimere jeres produktion til outsourcing-setup for at skabe bedre effektivitet og robusthed.
- Du har brug for sparring om, hvordan mennesker, organisation, processer og produkt spiller sammen i en ansvarlig udvikling.
Ekspertise
Frank har erfaring inden for strategi, strategisk prioritering, bæredygtig forretningsudvikling, branding, internationalisering og AI/digitalisering. Han har indgående kendskab til internationale værdikæder, outsourcing og produktion – og han brænder for at bevise, at bæredygtighed og forretningsudvikling kan gå hånd i hånd og skabe reelle konkurrencefordele.
Han tilbyder konkrete afklaringer og håndgribelige tiltag, der skaber udvikling både i forretningen og i den bæredygtige omstilling. I mere end 10 år har Frank arbejdet med innovation og bæredygtighed som professionel disciplin – med fokus på at gentænke eksisterende forretningsmodeller, udvikle nye og skabe vækst.
Med en omfattende værktøjskasse, der kombinerer praktisk erfaring med en stærk teoretisk baggrund, kan han hurtigt skabe overblik over udfordringer og potentialer – og omsætte dem til et bæredygtigt og økonomisk fundament for drift og vækst, både på kort og lang sigt.
Baggrund
Frank har over 25 års erfaring i mode- og livsstilsbranchen og har haft ledende roller hos IC Companys, Bestseller og DK Company. Derudover har han været CEO og senest COO i mellemstore, ejerledede virksomheder.
Han er stærkt forankret i produktet og arbejder i krydsfeltet mellem produktudvikling, produktion og bæredygtighed – samt branding, salg, strategi og forretningsudvikling. Han ved, hvordan mennesker, organisation, produkt og forretning skal spille sammen for at skabe både vækst og ansvarlig udvikling.
Ydelser
Bæredygtighed og cirkulær økonomi, strategi og ESG-rapportering.
Strategi og forretningsudvikling.
Branding, kunderejse, positionering.
Ledelse
Produktudvikling, product flow optimering samt optimeringer af værdikæder.