Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Case

Kernebidder fik Bager Mortensen ud i verden

At Bager Mortensen i Nexø siden tidernes morgen i slut halvfemserne har været et traditionelt bageri er ikke noget, der stopper ejer Karsten Mortensen i at tænke nyt. Den store omsætning om sommeren, når det vrimler med turister på Bornholm skulle suppleres med produkter, der kan sælges fra andre butikker hele året.

Bager Karsten Mortensen gennemgår vækstplaner med Travis Thornton fra Businesscenter Bornholm og Peter Ravnsborg fra Erhvervshus Hovedstaden

Indhold er hentet

Bager Mortensen ud i verden

Løsningen hedder Kernebidder og er en velsmagende mellemting mellem et knækbrød og en kiks bagt på hvedemel med frø og kerner pakket i æsker á 220 gram.

Med deltagelse i Erhvervshusets program Bornholm ud i Verden var målet at få Kernebidderne ud til forhandlere i resten af Danmark og Nordeuropa. 


Karsten er stærk på bagværk og iværksætteri, men fik i samarbejde med Erhvervshusets Peter Ravnborg Nissen og Travis Lind Thornton fra Business Center Bornholm hjælp til udvikling af branding, emballage og digitalisering.

Har du brug for hjælp til digitalisering, så kontakt os og modtag gratis, uvildig og professionel sparring fra en af vores forretningsudviklere!


I videoen kan du høre Karsten Mortensen fortælle om forløbet der bl.a. har resulteret i et nyt design, ordrer til Sverige og Tyskland og de første skridt på vejen til at blive et datadrevet bageri.

Modtag gratis, uvildig og professionel sparring

Hvis du står over for en udfordring med digitalisering i din virksomhed, så kontakt os og modtag gratis, uvildig og professionel sparring fra en af vores forretningsudviklere!

Se tilskudsmuligheder

Uanset om din virksomhed er nyopstartet, eller du har været i gang i mange år, har vi tilskudsmuligheder, som passer til dig og din virksomheds ambitiøse mål. Se de mange muligheder her!

Støttet af:

Indhold er hentet

Non-interactive preview

Complete this setup to unlock your widget