Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Indhold er hentet

Case

Rubberduck fik hjælp igennem SMV:Digital til at skalere forretningen

Makkerparret og navnebrødrene Oliver og Oliver har fra start haft høje ambitioner med deres virksomhed. Siden de for seks år siden startede Rubberduck, har de vækstet kundebasen kraftigt og opbevarer nu 4.500 hjulsæt for kunder i hele landet.

Indhold er hentet

Vækstudfordringer blev løst med det rette IT system

Hurtig kundetilvækst kan være en udfordring for virksomheder i alle brancher, da man løbende bliver nødt til at udvide kapacitet og ændre i processer og systemer. 

For Rubberduck har sparring med Erhvervshuset og løbende tilskud fra SMV:Digital betydet, at Rubberduck har fremtidssikret forretningen ved at vælge de rette IT-løsninger og leverandører fra start. Støtten fra SMV:Digital har haft en afgørende rolle i at professionalisere IT-processerne så den imødekommer kundernes digitale behov – noget der er vigtigt for Rubberduck. 

Download e-bog "Gør digitalisering til en god forretning" og få indblik i kundedata, automatisering, kunstig intelligens og mere lige herÅbner link i ny fane

Selvbetjeningssystem skaber kundetilfredshed

Gennem de senste år har Rubberduck implementeret et fuldautomatisk IT-system, hvor kunder kan oprette og redigere deres ordrer. Dette sikrer, foruden færre manuelle fejl, at Rubberduck kan vækste kundebasen uden behov for flere kontoransatte. Vejen til en sund forretning, som kan håndtere vækst, er herved blevet kortere.

Hvis du står over for en udfordring med digitalisering i din virksomhed, så kontakt os og modtag gratis, uvildig og professionel sparring fra en af vores forretningsudviklere!

Oliver Kiil Munch har sparret med forretningsudvikler Peter Keller-Larsen om digitalisering.

Indhold er hentet

Konverteringsraten ved mersalg er fordoblet

Som del af digitaliseringen af processerne i Rubberduck, har fokus været på mersalg. En algoritme tager udgangspunkt i forskellige datapunkter, såsom bilens alder og kundens købsadfærd, og tilbyder ét relevant ekstra produkt. Dette initiativ har fordoblet Rubberducks mersalgsrate og skabt øget omsætning pr. kunde.

Rubberduck skifter dæk på kundens adresse og opbevarer dem efterfølgende i en stor hal.

Indhold er hentet

Rejsen fortsætter

Rubberduck er ikke færdige med at digitalisere forretningen. Deres vigtigste udgangspunkt for væksten er at minimere de manuelle processer, så der skabes gode vilkår for indtjeningsevnen.

Uanset om din virksomhed er nyopstartet, eller du har været i gang i mange år, har vi tilskudsmuligheder, som passer til dig og din virksomheds ambitiøse mål. Se de mange muligheder her!

Besøg Rubberducks website

Modtag gratis, uvildig og professionel sparring

Er digitalisering en af de primære udfordringer du og din virksomhed står over for? Så kontakt os her, og modtag sparring fra en af vores forretningsudviklere med speciale i digitalisering.

Indhold er hentet

Non-interactive preview

Complete this setup to unlock your widget