Få et digitalt kompetenceløft med en Digital Koordinator

Sæt digital kommunikation i centrum for dine vækstambitioner!

Et samarbejde mellem Københavns Kommune og Google Succes Online tilbyder virksomheder at blive matchet med højtuddannede kandidater med kommunikationsbaggrund. Fælles for kandidaterne er, at de er certificeret som digitale koordinatorer, hvilket betyder at de er specialiseret i at hjælpe virksomheder med at løfte deres digitale kompetencer.

Hvad er en Digital Koordinator?
En Digital Koordinator har været gennem et tre ugers intensivt og handlingsorienteret forløb med fokus på at forbedre deres digitale kompetencer, så de kan hjælpe virksomheder med digitale udfordringer.
De har modtaget undervisning i digitale værktøjer samt arbejdet med etableringen af hjemmesider, trafikgenerering og analysering af data. Dertil har de løst konkrete og reelle digitale udfordringer for en SMV-virksomhed.

Med en Digital Koordinator tilknyttet får din virksomhed et digitalt kompetenceløft og adgang til en arbejdskraft, der har:

  • Hands-on erfaring med WordPress (CMS)
  • Stor viden om digitale værktøjer
  • Løst aktuelle udfordringer for en konkret virksomhed
  • Taget certificering i Google Analytics
  • Taget certificering i Succes Online

Disse kandidater tilbyder både virksomhedspraktik, løntilskud, deltid eller ordinær ansættelse. Københavns Kommunes medarbejdere kan hjælpe jer med en eventuel ansættelsesproces.

Er du interesseret i en dialog om mulighederne for at tiltrække en ledig kandidat, så kontakt Københavns Kommunes Key Account Manager Christian Michael Gall-Milwertz på tlf. 2492 6104 eller cmgm@erhverv.kk.dk.

Hvis du ønsker sparring til at løse forretningsmæssige udfordringer i din virksomhed, kan du kontakte Erhvervshus Hovedstadens konsulent Per Nygaard på tlf. 3010 8098 pn@ehhs.dk

Sidst opdateret: 21.05.2019

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)