DIGITAL MARKEDSFØRING
Få et indblik i online markedsføring og hvad det kan gøre for din virksomhed på dette 1-dags forløb.
Udnyt den digitale værktøjskasse
Med relevante cases får du indsigt i mulighederne for at øge din synlighed og tilstede værelse på nettet og et indblik i den digitale værktøjskasse. Forløbet skal resultere i en handlingsplan for din virksomhed, hvor du bliver i stand til at måle effekten af din online indsats. Du vil få lagt en online markedsføringsplan, der vil løfte din virk somhed til næste niveau på kun én dag.
Tema
Forløbet giver dig indblik/kendskab til:
- Markedsføring og online salg samt de mulig heder der findes.
- Den digitale værktøjskasse:
- Google Ad Words,
- SEO,
- Sociale medier (SOME),
- Nyhedsbreve,
- remarketing
- salg igennem online kanalen.
- Måling af effekten af din online markedsføring
- Individuel sparring 1:1.
Målgruppe
Forløbet henvender sig til ejere eller marketing ansvarlige medarbejdere i en SMV.
Praktiske oplysninger:
Pris: Gratis
Tid: 19. november 2019 kl. 9.00 - 16.00
Sted: Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø
Program
09.00 Introduktion til seminaret
09.15 Introduktion til online markedsføring og præsentation af udvalgte cases
10.00 Workshop med øvelser
10.45 Pause
11.00 Intro til online markedsføring - fortsat
12.00 Frokost
12.30 Selv evaluering og workshop
13.00 Introduktion til hvordan man laver handlingsplaner
13.30 Individuel opgave. Lav egen handlingsplan
14.00 1:1 Sparring af individuelle handlingsplaner
14.30 Pause
14.45 Præsentation af individuelle handlingsplaner
15.30 Sammenfatning og opsummering
16.00 Fastlæggelse af eventuelt opfølgningsmøde.
Sidst opdateret: 04.10.2019