Brandingstrategi

Markedsafdækning deadline: 03.02.2020

 

Opgavens titel

Markedsafdækning forud for indgåelse af aftale om branding strategi

Udbyder

Bungalow ApS

Ravnsborggade 8 B, 1.
2200 København

CVR: 35386793


Dato

21.01.2020

Deadline for tilbud

03.02.2020

Kommunikation

Spørgsmål og tilbud rettes til Minna Hildebrand
E-mail: mh@bungalow.dk
Tlf.: 31371038

Præsentation af udbydende virksomhed

Bungalow er en grossist virksomheder der startede i 2004 efter inspiration fra mange års rejser og studier i Indien og Sydasien. Konceptet bygger på en fascination af Indiens smukke farver og traditionelle håndværk, der stadig anvendes den dag i dag. Produkterne har en historie, og er blevet skabt af rigtige mennesker, fremfor af maskiner.
Bungalows passion er de indiske mønstre og kunsten af 'block-print', og målet er at skabe nutidigt designs ved at kombinere den indiske tradition med moderne farver og æstetik.

Beskrivelse af opgaven under markedsafdækning

I forbindelse med Bungalows strategi for skalering er der behov for en anbefaling af værktøjer til styrkelse af Bungalows brand og branding samt rådgivning til at få identificeret essensen af Bungalows DNA. Dette med henblik på at kunne udarbejde fortællende budskaber og tekster, der skal anvendes- dels i markedsføring og kommunikation til både B2B kunder og slutkunde, men også som intern guideline for Bungalows medarbejdere i forhold til interne værdier, stil og produktudvikling. På baggrund af dette ønsker vi rådgivning til at få identificeret Bungalows DNA med henblik på at styrke Bungalows position i markedet og øge kendskabet til Bungalow for et bredere publikum.

Opgavens mål og succeskriterier

Tilbudsgivers succesfulde leverance omfatter følgende målbare resultater, milepæle og delmål:

En succesfuld leverance af rådgivning til branding omfatter en konkret handlingsplan som Bungalow kan eksekvere på.

Forventet kontraktsum og tilbudsspecifikation

Vi forventer, at det skriftlige tilbud som minimum indeholder:

  • En kort præsentation af tilbudsgiver med referencer og historik
  • Skriftlig bekræftelse på at tilbudsgiver kan leve op til de ovenfor beskrevne krav
  • Angivelse af pris
  • Evt. mængderabat
  • Forventet tidsplan
  • Evt. forudsætninger for tilbuddet

Det forventes at tilbudsgiver alene giver tilbud på den efterspurgte leverance.

Den endelige tilbud vælges af udbydende virksomhed ud fra en vurdering af bedste sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Sidst opdateret: 21.01.2020

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)