Betalingsbetingelser

Vi bruger elektronisk fakturahåndtering

For at sikre rettidig betaling af jeres faktura, bedes leverandører fremsende fakturaer på én af følgende måder:

• Elektronisk faktura (OIOubl): EAN nr. 5790 0024 93706
• PDF-formateret faktura vedhæftet email til faktura@ehhs.dk.
Vi henstiller til så vidt muligt at afsende fakturaer i elektronisk form fra eget system eller fra en fakturaportal som sproom.dk eller truelink.dk. Til orientering kan virk.dk ikke benyttes til formålet.

Fakturaen skal som minimum indeholde:

• Afdelingsnavn, projektnavn eller anden tilkendegivelse af funktionsområde
• Navn på vores kontaktperson
• Beskrivelse af udført arbejde, herunder opgørelse af antal timer brugt hvis dette er relevant.
Bemærk, at tekstbeskeder i emails til faktura@ehhs.dk ikke læses. PDF-formatet aflæses automatisk i mailboksen uden manuel behandling af e-mailens indhold.

Vi accepterer kun betalingsbetingelser på minimum 30 dage netto med mindre andet er aftalt særskilt.

Hvis der er spørgsmål til ovenstående, er I meget velkomne til at kontakte økonomiafdelingen på email oko@ehhs.dk eller telefon 3010 8080.

Sidst opdateret: 01.09.2020

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)