Hvad vil du vide mere om?

Services

Ejerskifte

Ejerskifte

At sætte pris på din virksomhed handler både om, hvad du gør lige nu og her – men også hvad du gør for at skabe de bedste rammer for fremtiden, når andre skal tage over.
Læs mere

Programmer

Cirkulær økonomi SMV

Cirkulær økonomi SMV

Vi hjælper dig med at se på virksomhedens nuværende ressourceanvendelse og giver dig indsigt i de forretningsmæssige potentialer ved cirkulær økonomi.
Læs mere

Grøn Vækst via Grønne Forretningsmodeller

Har din virksomhed ambitioner om at vækste ved at blive en del af den igangværende grønne omstilling?
Læs mere

SDG Business Booster

Styrk din evne til at udnytte de vækst- og eksportmuligheder, der opstår med Verdensmålene.
Læs mere

Skalering Gennem Digitalisering og Internationalisering

Over 50% af danske virksomheder stopper deres eksportaktiviteter inden for det første år. Nu kan du forbedre succesraten.
Læs mere
Sund Vækst

Sund Vækst

Det offentlige indkøber for milliarder hvert år, men mange SMV’er får ikke del i leverancerne.
Læs mere

Cases

Adtones

Adtones

Adtones gør det muligt at udskifte ringetonen på din mobile med en selvvalgt reklame, som gør din mobilregning delvis eller helt gratis.
Læs mere
Bikezac

Bikezac

Bikezac er den nemme, sikre og miljørigtige indkøbspose til cyklister.
Læs mere
Fiberby

Fiberby

Fiberby leverer lynhurtigt fiberinternet til boligforeninger i København.
Læs mere
GoBoat

GoBoat

GoBoat tilbyder en anderledes helhedsoplevelse på vandet.
Læs mere
Gorm Larsen

Gorm Larsen

Hvis flere danske virksomheder kunne gøre som Gorm Larsen Nordic i Gentofte, ville disruption-eksperter i det ganske land klappe højt i hænderne.
Læs mere
Little Smart Things

Little Smart Things

Little Smart Things producerer hightech droner til hele verden
Læs mere

Artikler

De 7 vækstscenarier - Hvilke passer til din virksomhed?

De 7 vækstscenarier - Hvilke passer til din virksomhed?

En god strategi handler om at vælge et fokus og ikke mindst fravælge en masse andet. Hvilke scenarier vælger du?
Læs mere
Den ultrakorte opskrift på strategi- og forretningsudvikling

Den ultrakorte opskrift på strategi- og forretningsudvikling

Det helt korte svar på, hvorfor I som virksomhed bør bruge tid på en strategi er, at den er selve grundlaget for, at I kan skabe retning – værdiskabelse og motivation.
Læs mere
Forretningsmodel

Forretningsmodel

Få indblik i nogle af de mest brugte modeller, begreber og perspektiver – og al den viden kan du bruge, når du skal igennem din egen forretningsmodel-proces
Læs mere
Kend din kundes købsadfærd

Kend din kundes købsadfærd

Det er en god ide at kende sine kunder virkelig godt - både de fysiske, de virtuelle og de potentielle.
Læs mere
Kundesegmentering

Kundesegmentering

Nogle kunder forventer særbehandling, før de overhovedet har placeret deres første salg i din virksomhed. Overvej, om de er dine ressourcer værd.
Læs mere
Salgslederens vigtigste værktøj

Salgslederens vigtigste værktøj

En af de allervigtigste discipliner i dit arbejde som salgsleder er at have fuldstændig styr på virksomhedens salgs- og kundeplatform
Læs mere
Virksomhedens handlingsplan

Virksomhedens handlingsplan

Det store spørgsmål, der melder sig, når man arbejder med virksomhedens strategi, er hvordan man rent praktisk kommer derhen, hvor man ønsker at være.
Læs mere

Konsulenter

Anders Kjøller

Anders Kjøller

Se fuld profil

Per Nygaard

Per Nygaard

Se fuld profil

Tina Wøldiche Pedersen

Tina Wøldiche Pedersen

Se fuld profil

Brian Jacobsen

Brian  Jacobsen

Se fuld profil

Vivi N. F. Kowalczyk

Vivi  N. F. Kowalczyk

Se fuld profil

Louise E. Baunsgaard

Louise E. Baunsgaard

Se fuld profil

Sidst opdateret: 09.12.2019