SDG Growth Path – Fra idé til strategi

 

 

”Forløbet har ændret vores måde at se på produktudvikling og kommunikation”, Thomas Jørgensen, stifter af CLIIN og CEO.

"Den løsning, vi fokuserede på i forløbet, er ikke en ny løsning, men vi havde hidtil ikke set den i et bæredygtighedsperspektiv", Michael Bladt, ejer og adm. direktør i HASLE Refractories.

I efteråret 2019 deltog tre virksomheder som de allerførste på SDG Business Boosters Growth Path-forløb. Gennem et 3-måneders vækstforløb fik virksomhederne hjælp til at udforske nye muligheder for at skabe forretning ved at løse SDG-udfordringer og skabe en strategi for at udnytte disse muligheder.

Gennem samarbejde med programmets partnere hjælper Growth Path-forløbet virksomheder med at kvalificere markeds- og impact-potentialet, optegne forretningsmodeller og udforme en go-to-market-strategi samt en kommunikationsstrategi.

SDG Growth Path afsluttes med et Springboard, hvor virksomhederne får en unik mulighed for at præsentere deres strategi og få feedback fra et panel af udvalgte forretningsfolk og eksperter.

Vi har nu yderligere seks virksomheder med på det sidste Growth Path-forløb, som afvikles i 2020.

SDG Growth Path er udsolgt, og der vil ikke blive udbudt flere forløb.

Casevideo

Se hvordan en af programmets tidligere deltagere HASLE Refractories arbejder med delmål 9.4 og 12.2, for at dreje en af verdens mest forurenende industrier i en mere grøn og bæredygtig retning.

Sidst opdateret: 01.05.2020

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)