Strategirådgivning

Markedsafdækning deadline: 19.12.19

 

Opgavens titel

Markedsafdækning forud for indgåelse af aftale om strategirådgivning.

Udbyder

Daman P/S

Strandgade 4A
1401 København K
CVR nr. 33591489


Dato

05.12.19

Deadline for tilbud

19.12.19

Kommunikation

Spørgsmål og tilbud rettes til Andreas Dam
E-mail: andreas.dam@damandigital.com
Tlf.: 51906020

Præsentation af udbydende virksomhed

Daman er et digitalt bureau, der er specialiseret indenfor sundhedsområdet

Daman er i transition fra konsulent til produkthus:
- Med HealthBuddy leveres digitale sundhedsløsninger (apps), der sælges som whitelabel-produkter til pharma og sundhedsvæsenet
- På sigt vil Daman levere data/indsigter om patienter til pharma og offentlige sundhedsaktører

Opgaven handler om at støtte overgangen til en digital produktleverandør.

Beskrivelse af opgaven under markedsafdækning

At definere strategien og forretningsplanen for Healthbuddy:

  • Segmentering og prioritering af target markets
  • Identificering af HealthBuddys whole produc(s) for kernesegmentet
  • Analyse af konkurrence position
  • Definition af en skalerbar Go-To-Market-strategi
  • Finansielle prognoser for perioden
  • Planlægning og organisering for konvertering af strategi til handling

Derudover støtte til oprettelse af innovation board der kan føre tilsyn med og supervisere på implementeringen af forretningsplanen.

Opgavens mål og succeskriterier

Tilbudsgivers succesfulde leverance omfatter følgende målbare resultater, milepæle og delmål:

1. Lead på go-to-market strategi
2. Facilitering af workshops inkl. forberedelse og follow-up
3. Tilbyde ekspertise på metode og rammer for overgangen fra en virksomhed med konsulentarbejde til digitalt produkt
4. Tilbyde ekspertise på sundhedsydelser og innovation
5. Tilbyde ekspertise på offentlig indkøb og udbud af softwareprodukter.

Forventede resultater:
A) Stærk go-to-market strategi
B) Implementeret løbende product innovation board

Forventet kontraktsum og tilbudsspecifikation

Vi forventer, at det skriftlige tilbud som minimum indeholder:

  • En kort præsentation af tilbudsgiver med referencer og historik
  • Skriftlig bekræftelse på at tilbudsgiver kan leve op til de ovenfor beskrevne krav
  • Angivelse af pris
  • Evt. mængderabat
  • Forventet tidsplan
  • Evt. forudsætninger for tilbuddet
  • Det er muligt at fremsætte bud på dele af opgaven, fx kun at byde ind på pkt 4 eller 5 som angivet under opgavens mål og succeskriterier

Den endelige tilbud vælges af udbydende virksomhed ud fra en vurdering af bedste sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Sidst opdateret: 05.12.2019