Artikler

Fremtidens kreative superstars
Fremtidens kreative superstars

Den danske modebranche skal i endnu højere grad tænke og handle globalt, forstå de unikke kulturelle nuancer og muligheder og tilpasse deres produkt og virksomhed lokalt. Og når springet er større, må afsættet også være bedre.

Læs mere
Hvad Nike lærte af coronakrisen i Asien
Hvad Nike lærte af coronakrisen i Asien

Da Nike forleden udkom med deres salgstal for COVID-19 perioden i Asien, viste de, at koncernen har overgået deres salgs-estimater for den aktuelle periode.

Læs mere
Make it before you Scale
Make it before you Scale

Hvad kunderne på hjemmemarkedet synes er værdifuldt ved dit produkt, er ikke nødvendigvis det samme som forbrugere på andre markeder betragter som værdi for dem.

Læs mere
Eksportmarked
Eksportmarked

Hele verden ligger for vores fødder og det føles næsten for let, når muligheden for eksport falder ned i hatten, fordi virksomheder fra forskellige lande begynder at efterspørge jeres produkt. Men dit valg af eksportmarked skal være grundfæstet i planlægning og tests.

Læs mere
Prisen på eksport
Prisen på eksport

Det koster dobbelt så meget at udvikle eksporten som at udvikle produktet. Eksport og internationalisering er svært og opskriften til succes er ikke nødvendigvis ligetil.

Læs mere
Dominate or die
Dominate or die

Mogens Nielsen, stifter og CEO i rådgivningsvirksomheden Hafstrøm Nielsen kommer her med gode råd til virksomheder med skalering på dagsordenen og kig på internationale markeder.

Læs mere
Digital markedsføring, der rammer og virker
Digital markedsføring, der rammer og virker

Du kan selv google dig til alverdens opskrifter, to-do-lister og tutorials om digital markedsføring - her får du Nick Traulsens ekspert-pointer og guldkorn

Læs mere

Sidst opdateret: 21.07.2020