Digital markedsføring for detailhandlen

Få indblik i, hvordan online markedsføring leder til salg i din butik.

Digital-markedsføring (Kopi)
                        (Kopi)

Med relevante cases får du indsigt i mulighederne for at øge din synlighed og tilstede­værelse på nettet og et indblik i den digitale værktøjskasse. Dagen resulterer i en handlingsplan for din virksomhed, hvor du bliver i stand til at måle effekten af din online indsats. Du vil få lagt en online markedsføringsplan, der vil løfte din virksomhed til næste niveau på kun én dag.

Forløbet giver dig indblik/kendskab til:

  • Markedsføring­ og online salg samt de mulig­heder der findes
  • Den digitale værktøjskasse:
    • Google Ad Words
    • SEO
    • Sociale medier
    • Nyhedsbreve
    • Re­marketing
  • Måling af effekten af din online markedsføring

Du vil som del af forløbet modtage individuel sparring til din virksomheds markedsføringsplan.

Det får du ud af at deltage

  1. Indsigt i forskellige kanaler og hvad de er gode til
  2. En plan for, hvordan man selv kommer i gang med online markedsføring
  3. Introduktion til gode værktøjer, som kan hjælpe din digitale marketing

For ejere eller marketingansvarlige i SMV’ere

Forløbet henvender sig til ejere og marketingansvarlige i detailhandlen.

Din virksomhed skal være mindst 3 år gammel.

Udover det, så koster det kun din tid, vilje og virkelyst.

Skal du med?

Tid: 16. marts 2021, kl. 9.00 - 16.00
Sted: Lille scene, Kulturværftet, Allegade 2, 3000 Helsingør

Du møder...

Chelsea har flere års erfaring med at hjælpe virksomheder udvikle og eksekvere på deres digitale markedsførings-strategier, både som medarbejder og forretningsudvikler.

Hun underviser sammen med Mads, som har solid erfaring indenfor forretningsudvikling, iværksætteri, strategi, ledelse, marketing og salg, både fra egen virksomhed og flere internationale koncerner.

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)