Dit superprodukt har fået et digitalt sidekick: Services!

Virksomheder kan med stor fordel påtage sig en større rolle. Produktionsoptimering er ikke den eneste gevinst, digitaliseringen byder på, og med den rette sparring kan innovativ udvikling af services blive en suveræn del af omstillingen til fremtiden: Servitization.

Morgenstund har guld i mund – og data

Start dagen med halvanden times inspiration fra eksperter og gode eksempler fra virksomheder, der allerede har taget springet. Vi vil gerne vise dig, hvordan du kan bruge data til at forstå din kundes behov endnu bedre og skabe services, der matcher og styrker samarbejde og loyalitet. Vi vil gerne vise dig, hvordan man imødegår nogle af de typiske udfordringer, der opleves ved øget digitalisering og innovation.

At udvikle nye ydelser behøver ikke at indebære komplekse megaprojekter eller omfattende digital transformation. Den data, du allerede har, kan bringe dig langt – måske endda give dig et forspring.

Innovativ udvikling af services

Vi vil give dig en solid idé om konkrete, analytiske værktøjer og inspiration til bedre at identificere dit og dine kunders behov - og hvordan du sætter strøm til nye serviceydelser, der kan bære dit produkt yderligere frem i verden. Vi kommer blandt andet ind på:

  • hvordan man kommer i gang med at udvikle digitale services

  • en konkret case fra en virksomhed, der allerede har indført servitization

  • muligheden for opfølgende sparring der sikrer, at det hurtigt kan identificeres, hvor services kan øge omsætningen hos netop din virksomhed

Målgruppe

Er du forretningsansvarlig eller ejer af en virksomhed i hovedstadsområdet? Kom og få viden om, hvad digitalt baserede services kan betyde for dig og din kunde.

Du møder

Peter Keller-Larsen, forretningsudvikler
Erhvervshus Hovedstaden

Troels Behrenthz Andersen, forretningsleder
Teknologisk Institut

Johannes Asp, Data and Technology Utilization
VENZO_Business Consulting

Frank Max Laursen, CEO / Adm. Direktør
Micro-Technic, som kommer og fortæller om, hvordan deres IoT sensorer har hjulpet deres kunder med at gå fra produkt salg til service salg. Og giver inspiration til, hvordan man ved hjælp af sensorer, kan tilføje serviceydelser, samt opnå et endnu bedre indblik i jeres kunders forretning.

Covid-19 (Coronavirus), opdatering den 28. maj 2021

Vi overholder gældende retningslinjer. Der er krav om, at du inden eventet skal være testet negativ inden for 72 timer eller kan fremvise et gyldigt Coronapas.

På forhånd tak for din forståelse.

Vil du deltage?

Tid: 23. juni, kl. 08:30 - 10:00.
Sted: Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø.
Medarrangør: VENZO og Teknologisk institut.

Tilmeld dig her
Vær opmærksom på, at din persondata også bliver delt med vores medarrangører. Læs mere om vores persondatapolitik her
Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)