Salgsstyring i krisetider

Kan din virksomhed mærke krisen kradse? Hos mange danske virksomheder er salget og indtjeningen faldet, og flere har ordrebøger, der vidner om truende lavvande i kassen.

I krisetider er det særligt salgslederen, der må træde i karakter og styre salgsteamet igennem den svære tid, men ved du, hvad der skal til for at få flokken til at følge med?

I denne workshop får du indblik i taktiske og operationelle måder at styrke dit salg på. Dygtig salgsledelse er et af de vigtigste krydderier til at spice dit salg op og hjælpe dig og dit salgsteam helskindet igennem krisetider. Derfor vil du i denne workshop få tilført konkret viden og lært relevante værktøjer, der kan sikre, at dit team skaber positive resultater, så I står stærkere både under og efter krisen.

Kort sagt, vil forløbet give dig:

  • Inspiration og praktisk anvendelige tips til at bedrive salgsledelse i krisetider.
  • Konkrete styringsværktøjer til at drive salgsteamet sikkert og succesfuldt gennem krisen.
  • En eksekverbar handlingsplan for din virksomhed, der styrker dit teams fokus på de rigtige ting i salget.


Det får du ud af at deltage:

Med afsæt i relevante styrings- og kriseledelsesværktøjer samt lærerig vidensdeling bliver du klædt på til at styre dit salgsteam sikkert og succesfuldt gennem krisetider. Vi stiller skarpt på, hvilke handlinger, der er mest effektive på både kort og lang sigt, så du og dit salgsteam kan opdage nye veje til omsætning og højere indtjening. Ved hjælp af praktiske eksempler og relevante succeshistorier vil de forskellige værktøjer gøres håndgribelige og anvendelige, så de er lige til at gå til. Forløbet munder ud i en konkret handlingsplan for din virksomhed, og du får muligheden for efterfølgende 1:1 sparring omkring din plan med en professionel forretningsudvikler.

Målgruppe:

Workshoppen henvender sig til salgsledere i etablerede små eller mellemstore virksomheder (+ 3 år), der sælger på BTB-markedet, eller som har flere kunde- og produktkategorier.

  • For at kunne deltage, skal din virksomhed have en salgshistorik, og det bedste udbytte opnås, hvis din virksomhed tilbyder flere produkter/ydelser.

Du vil møde

Steen Pedersen
Steen har arbejdet i SMV virksomheder i ind- og udland samt medvirket til opstart og udvikling af helt nye virksomheder. Han har undervist en række af Danmarks største virksomheder i blandt andet salg, salgsledelse og salgspsykologi samt personlig ledelse og -effektivitet. Steen brænder for at være med til at udvikle virksomheder og passionerede medarbejdere og ledere, der alle trækker i samme retning.

Skal du med?

Eventet er online og vil finde sted den 9. juni fra kl. 9.00 - 12.00.

Som tilmeldt vil du modtage et link, når vi nærmer os afholdelsesdatoen.

Har du spørgsmål?

Steen Pedersen

Steen Pedersen

Se fuld profil

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)