DIGITAL MARKEDSFØRING

Digital-markedsføring (Kopi)
                        (Kopi)

Få et indblik i online markedsføring og hvad det kan gøre for din virksomhed på dette 1-dags forløb.

Udnyt den digitale værktøjskasse

Med relevante cases får du indsigt i mulighederne for at øge din synlighed og tilstede­ værelse på nettet og et indblik i den digitale værktøjskasse. Forløbet skal re­sultere i en handlingsplan for din virksomhed, hvor du bliver i stand til at måle effekten af din online indsats. Du vil få lagt en online markedsføringsplan, der vil løfte din virk­ somhed til næste niveau på kun én dag.

Tema

Forløbet giver dig indblik/kendskab til:

  • Markedsføring­ og online salg samt de mulig­ heder der findes.
  • Den digitale værktøjskasse:
    • Google Ad Words,
    • SEO,
    • Sociale medier (SOME),
    • Nyhedsbreve,
    • salg igennem online kanalen.
  • Gennemgang af dit set-up/aktiviteter
  • Individuel sparring 1:1.

Målgruppe

Forløbet henvender sig til ejere eller marketing­ ansvarlige medarbejdere i en SMV.

For at deltage skal din virksomhed:

Være mindst 3 år gammel

Program

09.00 Introduktion til seminaret

09.15 Introduktion til online markedsføring og præsentation af udvalgte cases

10.00 Workshop med øvelser

10.45 Pause

11.00 Intro til online markedsføring - fortsat

12.00 Frokost

12.30 Gennemgang af nuværende set-up

13.00 Introduktion til hvordan man laver handlingsplaner

13.30 Individuel opgave. Lav egen handlingsplan

14.00 1:1 Sparring af individuelle handlingsplaner

14.30 Pause

14.45 Præsentation af individuelle handlingsplaner

15.30 Sammenfatning og opsummering

16.00 Fastlæggelse af eventuelt opfølgningsmøde.

Sidst opdateret: 05.02.2020

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)