Webinar: Digital markedsføring

Digital-markedsføring (Kopi)
                        (Kopi)

Få et indblik i online markedsføring og hvad det kan gøre for din virksomhed på dette 2-dages webinar (2 x 2 timer).

Udnyt den digitale værktøjskasse

Med relevante cases får du indsigt i mulighederne for at øge din synlighed og tilstede­værelse på nettet, samtidig med at du får et indblik i den digitale værktøjskasse. Forløbet skal re­sultere i en handlingsplan for din virksomhed, hvor du bliver i stand til at måle effekten af din online indsats. Du vil få lagt en online markedsføringsplan, der vil løfte din virk­somhed til næste niveau på kun to webinarer fordelt på to dage.

Tema

Forløbet giver dig indblik/kendskab til:

  • Markedsføring­ og online salg samt de mulig­heder der findes.
  • Den digitale værktøjskasse:
    • Google Ad Words
    • SEO
    • Sociale medier (SOME)
    • Nyhedsbreve
    • Salg igennem online-kanalen
  • Gennemgang af dit set-up/aktiviteter
  • Individuel 1:1-sparring

Målgruppe

Forløbet henvender sig til ejere eller marketing­-ansvarlige medarbejdere i en SMV.

For at deltage skal din virksomhed være mindst 3 år gammel.

Forløb

Webinaret er første del af et forløb, og du vil efterfølgende få mulighed for at forsætte i et 1:1-sparringsforløb med en forretningsudvikler fra Erhvervshus Hovedstaden.

Program for begge dage*

Introduktion til webinret

Introduktion til online markedsføring og præsentation af udvalgte cases

Workshop med øvelser

Intro til online markedsføring - fortsat

Gennemgang af nuværende set-up

Introduktion til hvordan man laver handlingsplaner

Individuel opgave. Lav egen handlingsplan

1:1 Sparring af individuelle handlingsplaner

Præsentation af individuelle handlingsplaner

Sammenfatning og opsummering

Fastlæggelse af eventuelt opfølgningsmøde.

* ændringer kan forekomme pga. webinar-format.

Sidst opdateret: 31.07.2020

Få hjælp nu
kontakt os her
(sætter cookie)